Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzePanowie,nawet jadac na wprost na biegu motocyklem to ta udziwniona pestkarka sprzegla nie wdusi za kierowce,nagle zatrzymanie silnika nawet przy jezdzie na wprost poskutkuje uslizgami kola spowodowanymi kompresja silnika a wtedy o slizg bardzo latwo,tylko kto wtedy poniesie odpowiedzialnosc za fakt ze taki motocykl na prostej wpadnie pod auto slizgiem???????no kto?????narwany mlody policjant ktory powie:"myslalem ze on mi ucieka"........a okaze sie ze jechal zwykly motocyklista a nie "bandzior".....wprowadzic w zycie takie uzadzenie to nie taka prosta sprawa i ja bym sie ta "pestkarka" nie przejmowal za bardzo ale dyskutowac zawsze mozna...pozdr LWG
OdpowiedzJeszcze zależy od silnika, cylindry w układzie V zatrzymają koło nawet przy złej redukcji biegów.
OdpowiedzWyłącz czerwony guzik jadąc na wprost, efekt taki jak zamknięcie gazu. Kompresja nie zatrzyma koła. Popadasz w paranoję.
Odpowiedznie ma pewności, że nie zatrzyma koła, bo to zależy od kilku rzeczy: prędkości, zapiętego biegu, stanu opon i nawierzchni.
Odpowiedz